Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Οι διαφορετικές δηλώσεις του Σισσέ

Μια παρουσίαση του Τζιμπρίλ Σισσέ μέσα από τα δικά του λόγια. Πότε αηδίασε, πότε ένιωσε περηφάνια στην διετία του στον Παναθηναϊκό και ο δικός του ξεχωριστός χαιρετισμός στην Παιανία.





Ψαχνόμουν εδώ και μέρες για να γράψω ένα κείμενο για την αποχώρησητου Τζιμπρίλ Σισσέ από την Ελλάδα. Το θέμα ήταν όμως το τι. Μέσα σε μια εβδομάδα έχουν γραφτεί δεκάδες κείμενα για την αξία του, για την προσφορά του, για το τι πέτυχε και για το τι έφερε στην Ελλάδα και τον Παναθηναικό. Θα ήταν άσκοπο να προσθέσω άλλο ένα άρθρο για τον ποδοσφαιριστή Σισσέ και τα όσα έκανε στην διετία του εδώ.  

Όσον αφορά τον άνθρωπο Σισσέ είχαμε προ πολλού γράψει εδώ το γιατί πρέπει να αποτελεί παράδειγμα το ήθος και η προσωπικότητα του.

Κατέληξα τελικά να μαζέψω τρεις δηλώσεις του Γάλλου που για μένα αποτυπώνουν την δυναμική αλλά και το ξεχωριστό που πρεσβεύει ένας από τους μεγαλύτερους σεντερ φορ που περάσανε από τα Ελληνικά γήπεδα.

Πρώτη και καλύτερη ο τρόπος που αντιμετωπίζει το άθλημα, η αηδία που ένιωσε και ο τρόπος που την περιέγραψε μετά την είσοδο των φιλάθλων του Ολυμπιακού στο Καραισκάκι μετά την λήξη του φετινού ντέρμπυ.
"Θα μιλήσω προσωπικά γιατί πονάει η καρδιά μου… Όταν υπέγραψα στην Ελλάδα ήρθα για να παίξω ποδόσφαιρο. Όχι να μου παίρνουν το κεφάλι για τους διαιτητές. Μου τα είχαν πει αλλά δεν ήθελα να το πιστέψω. Είμαι ως εδώ! Θα πάρω τις αποφάσεις μου. Τούτοι εδώ είναι οι τελευταίοι μου μήνες. Δεν μπορώ να μείνω με αυτές τις συνθήκες».

Έπειτα η αξία που έδινε στο σύνολο παρότι γνώριζε πως είναι ο καλύτερος. Μετά τον αποκλεισμό από το κύπελλο στο 97ο λεπτό στον αγώνα με την ΑΕΚ μίλησε για την ομάδα και τα όσα πέρασε όλη την χρονιά.
«Ήμουν υπερήφανος σήμερα που ήμουν αρχηγός αυτής της ομάδας. Έπαιξα σε μεγάλες ομάδες και αυτό που κάναμε σήμερα ήταν πραγματικά μεγάλο Συνέβη για μένα κάτι πολύ σημαντικό απόψε, που είναι η αναγέννηση μιας ομάδας».

Τέλος, ο τρόπος που έφυγε, θα μπορούσε απλά να πάρει το αεροπλάνο και να μας αφήσει όλους πίσω μόνο με τις αναμνήσεις, φρόντισε όμως να βγάλει τον τελευταίο του λόγο στην Παιανία και να στηρίξει τους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού ακόμη και ως αθλητής της Λάτσιο.
"Ευχαριστώ όλους που με στηρίξατε. Στον Παναθηναικό ξαναξεκίνησε η καριέρα μου. Κάντε τα πάντα για να πάρετε το πρωτάθλημα . Θα είμαι δίπλα σας και θα έρχομαι να σας βλέπω όποτε μπορώ".

Αυτός ήταν ο Στρατηγός, τέτοιος άνθρωπος είναι και όσο σωστά και να το έθεσε η εφημερίδα goal μετά τον τελευταίο του αγώνα  «Ενας από τους μεγαλύτερους ηγέτες στην Ιστορία του Παναθηναικού, ο τεράστιος Τζιμπρίλ Σισέ, έδωσε πιθανότατα την τελευταία του παράσταση στην Ελλάδα και με δύο γκολ οδήγησε το τριφύλλι στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λίγκ.» δεν χάσαμε μόνο έναν πολύ καλό επιθετικό αλλά και έναν ξεχωριστό άνθρωπο.
 

ΥΓ : Ο άνθρωπος Σισσέ ήταν και ένας από τους αγωνιστές κατά του ρατσισμού. Ενδεικτική η ακραία αντίδραση του σε ένα φιλικό με τον Ολυμπιακό Βόλου όταν φίλαθλοι της Θεσσαλικής ομάδας έκαναν ήχους μαϊμούς εναντίον του. Ποια θα είναι άραγε η σχέση του με το ακραίο και φασιστικό κοινό των Λατσιάλι? 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου